اسمشو هرچی ک دوس داری بزار...!!!!!!

اسمشو هرچی ک دوس داری بزار...!!!!!!

                                    من اگه دوست دارم

                               من اگه عاشق شدم دست خودم نیست

من اگه میخوام فقط تو بشی مال خودم دست خودم نیست

من اگه تنها به تو حسمو توضیح میدم دست خودم نیست

اگه بین ادما من تورو ترجیح میدم دست خودم نیست

دست خودم نیست

این عشقه اسمشو هرچی که دوس داری بزار

این عشقه دیگه تا اید ازم چشم برندار

هرکی که عاشقه میدونه ک من چی میگم دیوونه

این عشقه اسمشو هرچی ک دوس داری بزار

نبینم روزی رو که از حضورت کم بشه تو اگه ترکم کنی تنهایی سختم میشه

حرف رفتن تا میاد قلب من تند میزنه

چشاتو واکن ببین کی برات مثل منه

این عشقه اسمشو هرچی که دوس داری بزار

این عشقه دیگه تا اید ازم چشم برندار

هرکی که عاشقه میدونه ک من چی میگم دیوونه

این خود عشقه عشقم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 29 بهمن 1394برچسب:, | 23:21 | نويسنده : |
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');